Opgelet: De laatste levering is rond 21:00

Levergebied voor de fiets:

Schermafbeelding 2020-04-15 om 17.28.05

Stap 1

Leveren selecteren en adres invullen

Begin met de optie “leveren” te selecteren, en vul dan je adres in. Als je niet in de polygoon valt, zal het adres niet geaccepteerd worden (je kan dan nog altijd je bestelling komen afhalen). Kies het timeslot wanneer je de levering wilt ontvangen.

Op het platform kan je makkelijk een account aanmaken. Tijdens deze stap is het belangrijk om goed je gsm-nummer na te kijken (anders kan je geen sms ontvangen).

Je kan enkel online betalen.

Schermafbeelding 2020-04-15 om 17.46.28

Stap 2

Kies wat je wilt eten

Nu kan je producten beginnen toevoegen aan je winkelwagen. Bij sommige producten heb je verschillende opties. Je kan je winkelwagen elk moment ook nakijken. Wanneer je klaar bent, druk je op “Bestelling afronden”. Hier kan je de bestelling betalen. Je krijgt steeds een bevestigingsmail.

Background

Stap 3

Bestelling wordt geleverd, eet smakelijk!

Sit back and relax. Wij sturen een smsje ongeveer 20 minuten voor jouw bestelling bij je arriveert. Gelieve klaar te staan wanneer onze fietser arriveert.

Levergebied voor fiets via telefoon:

  • Maximum 3 km volgens Google Maps vanaf het frituur.
    • Ten zuiden van de spoorweg is er een beperking van leveringen buiten de ring (N41, R42, N70)
  • Enkel telefonisch (0483 48 84 41)
  • Zowel cash als Bankkaart
  • Alle dagen mogelijk
  • Minimum bedrag € 15,50
  • Servicekost € 4,50
checklist-box-PTH8EMY (1)

Stap 1

Voorbereiding

Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen, kan je de volgende zaken controleren of voorbereiden:

  • Valt mijn adres binnen het leveringsgebied? (Zie voorwaarden hierboven)
  • Wat is mijn bestelling? (Maak eventueel gebruik van het online bestelplatform)
  • Is mijn bestelling boven het minimumbedrag? (Controleer eventueel ook via het online bestelplatform)
  • Hoe ga ik mijn bestelling betalen? Voor cash bestellingen, nemen wij juist gepast wisselgeld mee, dus gelieve ook het bedrag voor het wisselgeld door te geven.
beautiful-brunette-woman-using-old-retro-telephone-EQSG3HR (1)

Stap 2

Plaats telefonisch je bestelling

Je kan jouw bestelling doorgeven via 0483 48 84 41. Je komt bij het bellen op een keuzemenu uit, hier moet je keuze 3 selecteren. Daarna kom je in de wachtrij terecht, wij proberen zo snel mogelijk de bestelling op te nemen.

Tijdens het bestellen bespreken we alle puntjes van stap 1, en spreken we het tijdstip van levering.

Background

Stap 3

Bestelling wordt geleverd, eet smakelijk!

Sit back and relax. Voor we vertrekken proberen we een tracking url op te sturen (enkel als het niet te druk is), hierdoor kan je onze scooter volgen op weg naar jou. Gelieve klaar te staan wanneer onze scooter arriveert.

Deliveroo

Frituur Conny & Franky werkt ook samen met Deliveroo. Via hun riders kan je ook onze frietjes aan huis geleverd krijgen. Let wel op de volgende zaken:

  • Onze menu is duurder op het Deliveroo platform, aangezien een significant deel van de kost van de bestelling naar de rider en het platform zelf gaat. Neem dit zeker in overweging wanneer u op het Deliveroo platform bestelt.
  • Deliveroo werkt onafhankelijk van ons, dus wij kunnen geen garanties bieden in verband met de correcte afloop van de levering. Problemen nadat de bestelling bij ons is opgehaald? Contacteer Deliveroo rechtstreeks.