• Door de Covid-19 maatregelen zijn enkel nog telefonische- en online bestellingen mogelijk. Omdat het op deze manier moeilijker is om de wachttijd in te schatten (omdat er geen echte wachtrij meer is), geven we hierboven een visuele simulatie van de werkelijke wachtrij.
  • Elk mannetje hierboven representeert een volledige bestelling in het frituur (volledige bestelling = verzameling bestellingen die in 1 keer samen verwerkt kunnen worden). Deze kan variëren van grootte (zoals in het echte leven), dus probeer flexibel te zijn in de voorspellingen. 
  • De wachtrij wordt manueel geüpdatet, dus er kunnen altijd foutjes in sluipen.

Extra maatregelen voor online bestellingen:

  • Indien de wachtrij langer is dan één uur, dan wordt het online platform tijdelijk uit gezet. 
  • Indien de wachtrij langer is dan een half uur, dan zetten we de status op “Druk”.
  • Wanneer je een time slot selecteert en het volume is reeds te hoog voor het time slot, sturen we een berichtje wanneer de bestelling wel klaar zal zijn. 

Extra maatregelen voor telefonische bestellingen:

  • Indien het druk is, wordt de telefoon tijdelijk op stil gezet. Indien niemand opneemt, kan je 5 minuten later opnieuw proberen.