Proces gelezen? Ga naar ons platform:

stap1

Stap 1

Kies wat je wilt eten

Op het platform kan je makkelijk een account aanmaken. Tijdens deze stap is het belangrijk om goed je gsm-nummer na te kijken (anders kan je geen sms ontvangen).

Eens je een account hebt, kan je producten beginnen toevoegen aan je winkelwagen. Wanneer je klaar bent, kan je kiezen om je bestelling asap of op een bepaald tijdslot op te halen (hou wel steeds rekening met eventuele vertragingen bij piekmomenten).

Je kan online betalen, of in het frituur afrekenen.

stap2

Stap 2

WACHT THUIS OP EEN SMS

Sit back and relax. Wij sturen een smsje ongeveer 15 minuten voor jouw bestelling klaar is. Dit laat jou weten wanneer je naar de frituur moet vertrekken. (Hou rekening met drukke verkeerssituaties.)

Let op: Online bestellingen krijgen geen voorrang op normale bestellingen, dus tijdens piekmomenten kan de wachttijd langer zijn, zelfs bij getimede bestellingen. Zie piekmomenten hieronder.

stap3

Stap 3

HAAL JE BESTELLING OP – EET SMAKELIJK

Vanaf dat je de sms krijgt, heb je 15 minuten om naar de frituur te komen. Vermeld bij het binnenkomen dat je online hebt besteld. Betaal cash of met de kaart (indien dit nog niet online is gebeurd) en vertrek dan naar huis met je heerlijke frietjes!

Let op: Het spreekt voor zich, maar probeer zeker op tijd te komen. Niemand eet graag koude frietjes.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Wat zijn de piekmomenten?

Wij doen altijd ons best om alles vlot te laten verlopen, maar de wachttijden worden natuurlijk langer tijdens piekmomenten. Deze zijn moeilijk te voorspellen, maar dit zijn onze richtlijnen:

Winter: vrijdag, zaterdag en zondag van 17:00 tot 20:00
Zomer: vrijdag, zaterdag en zondag van 18:00 tot 21:00

Als ik frietjes op een tijdstip reserveer, moet ik dan nog wachten op een sms?

Ja, wacht altijd op een sms!

De tijdstippen zijn eigenlijk richtlijnen. We behouden het principe dat online bestellingen geen voorrang krijgen op andere bestellingen, dus wij laten de bestelling enige tijd voor het gewenste tijdstip aanschuiven zodat het rond dat uur ongeveer klaar zou zijn.

Let op: Stel dat bijvoorbeeld 7 mensen als tijdstip 18:00 hebben gekozen, dan zal het “first come first served” principe gehanteerd worden, waardoor klant 7 waarschijnlijk zijn bestelling pas enige tijd later zal hebben.

Kan ik online bestellen en blijven eten?

Ja en neen,

Ja, je mag altijd nadat je de bestelling bent komen halen, een plaatsje zoeken en je maaltijd bij ons in de frituur opeten. Neen, wij kunnen geen tafels reserveren (tenzij grote groepen), dus een zitplaatsje kunnen we niet garanderen.